A Review Of کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کارشناسی های خودرو(بدنه،رنگ و فنی) به صفحه کارشناسی خودرو کارنامه مراجعه نمائید.

حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصصی برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید. بیشتر بدانید...

بروسکوپ دوربینی کوچکی میباشد که به وسیله آن نقاط غیر قابل رویت مانند پشت گلگیرها، داخل شاسی‌ها، داخل درب و ستون ها را می‌توانید ببینید.

در نتیجه به صورت کلی با توجه به اهمیت بالای کارشناسی توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید هر نوع خودروی کارکرده ای نمایید حتما از کارشناس خبره در این زمینه کمک بگیرید.

پس از اتمام کارشناسی فنی و بدنه، تیم قیمت‌گذاری کارنامه به استناد کارشناسی انجام‌شده، بازه قیمت خودرو را تعیین و در گزارش نهایی ثبت می‌کند.

خودرو پس از بررسی تما قسمت های خودرو برگه گزارش کارشناسی را تحویل خواهند داد.

خدمات تامین خودرو آزمون کارشناسی خودرو در محل آموزش کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو پولیش و سرامیک خودرو کاور و بادی فنس خودرو نصب شیشه دودی صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو دسترسی سریع

یکی از مهم‌ترین موارد در کارشناسی سیار خودرو نور مناسب می‌باشد.

با کارشناسی دقیق و فوق تخصصی رنگ خودرو از سلامت بدنه اطمینان خواهید داشت. ایران تست کار طبق چک لیست های حرفه‌ای تما اجزای خودروی مورد نظر را بررسی و نتیجه را در اختیار شما قرار خواهد.

و توسط افراد بدون تجربه امکان پذیر کارشناس سیار ماشین نیست. کارشناسی خودرو با دستگاه مخصوص شامل،

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

با یک بررسی تخصصی توسط کارشناس خودرو ایرادات فنی یک به یک خود را نشان می دهند و

با این حال ، همیشه اینطور نیست ، زیرا بستگی دارد که آنها برای انجام کارشناسی باید چه مسافتی را طی کنند.

خودرو نیاز به تخصص بالا در زمینه مکانیک خودرو دارد و بسیار با اهمیت است. مواردی مانند

Report this wiki page